Knihy si můžete objednat s platbou na účet, přes GoPAY
nebo si knihy odebrat přímo v prodejně bez poplatku. V prodejně je možné platit v hotovosti i kartou.
Pokud zašlete potvrzení o platbě, objednávku vyřídíme při prvním zasílání knih. Připsání z některých bank trvá několik dnů.
Platby očekáváme do 5 dní, poté jsou knihy vráceny do prodeje.
Objednané knihy zasíláme vždy 3x týdně.
Ve výjimečných případech vyhovíme i žádosti o přednostní zaslání.
Využíváme služby dopravců PPL a Zásilkovna.
Zboží zasíláme po provedené platbě na účet č. 6130878329/0800 nebo po zaplacení kartou přes platební bránu.
PPL ČR: cena knihy + 78 Kč u PPL na výdejní místo / + 100 Kč na adresu
ZÁSILKOVNA ČR: cena knihy + 99 Kč
Výjimečně po dohodě na dobírku: cena knihy + 130 Kč.
Variabilní symbol = číslo objednávky.
Zásilky do zahraničí i mimo EU jsou účtovány dle sazeb PPL, Zásilkovny nebo České pošty.
Na Slovensko PPL + 160 Kč na výdejní místo / + 250 Kč na adresu
Na Slovensko zásilkovna + 250 Kč na výdejní místo nebo na adresu.
Na Slovensko platba kartou, nebo na dobírku po předešlé domluvě (dobírka kniha + 250 Kč)
V případě platby na účet ze zahraničí v rámci EU využijte SEPA platbu. Částku zadejte v EURECH dle aktuálního kurzu.
IBAN CZ4908000000006130878329
BIC / SWIFT kód GIBACZPX
Majitelka účtu: Mgr. Monika Beková
Knihy si můžete rovněž objednat s odběrem na prodejně. Rezervované knihy na vás počkají 5 dní.
Většinu knih máme v prodejně a některé jsou uloženy v externím skladu, je nutné je tedy předem objednat. O jejich připravení budete informováni e-mailem.
-
Nejsme plátci DPH.
_
_
_
_
Reklamace zakoupeného zboží
Spotřebitel může zboží zakoupené přes e-shop bez udání důvodu vrátit prodejci ve lhůtě 14 dní od doby nákupu. Prokáže se dokladem o koupi. Zboží může být rozbaleno, ale ne používáno. Prodejce je povinen zboží přijmout.
Reklamační lhůta pro spotřebitele běží podle obchodního zákoníku 2 roky od zakoupení zboží.
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “